Yuki koppeling Kasboek

Yuki wil de samenwerking tussen de ondernemer en accountant versterken, dit via een online boekhoudplatform. De Yuki koppeling met TheNextBalance helpt hierbij. De reden hierachter is dat ondernemers niet zitten te wachten om de beperkte tijd die zij hebben te besteden aan de boekhouding. Een ondernemer wil zich richten op het runnen en financieel gezond houden van de organisatie. Doordat de boekhouding bij Yuki online en real-time is wordt het indelen van de administratie een stuk efficiënter en kan de ondernemer zich gaan richten op de kern activiteiten van het ondernemen.

Yuki koppeling en TheNextBalance voor Accountants:

Voor de accountant is het van belang om op een efficiënte manier boekhouding te verwerken en te controleren. Yuki heeft een platform ontwikkeld waarin de ondernemer en accountant samen op het zelfde platform kunnen werken. Dit stimuleert de communicatie en efficiency van de processen tussen de accountant en ondernemer. Het effect hiervan is dat accountants aan de hand van real-time een pro-actieve adviserende rol kunnen bieden aan de ondernemer aan de hand van financiële analyses.

Document centraal

Goed om te weten is dat Yuki is gebaseerd op het boeken vanuit documenten en niet primair vanuit journaalposten. Dit heeft als gevolg dat iedere transactie tot in detail traceerbaar is tot het originele document. De intelligente documentherkenning en het toepassen van slimme business rules (machine learning) zorgt ervoor dat deze documenten herkend worden. Tevens zorgen deze toepassingen ervoor dat de documenten eenduidig geboekt kunnen worden.

communicatie

Communicatie is het sleutelwoord als het gaat om de relatie tussen de accountant en ondernemer. Daarom heeft Yuki een klanten portaal ontwikkeld die zorgt voor een unieke en handige workflow. Bovendien staat het document centraal en is gekoppeld aan de vraag en het antwoord waar het betrekking op heeft.

Yuki en TheNextBalance voor Ondernemers:

Administratie digitaal aanleveren

Yuki is toegankelijk via het internet op alle devices zoals; laptop, smartphone en tablet. Via deze omgeving in Yuki kun je de administratie digitaal aanleveren. Het aanleveren kan via scanner, email, dropbox, google drive, pc of simpelweg via een foto op je smartphone. Banktransacties kunnen automatisch worden aangeleverd in Yuki. Hierdoor kunnen uw financiële transacties elke dag worden opgevolgd. Zo kan u uw klanten en eigen betalingen perfect beheren. Als u als ondernemer een zakelijke rekening heeft bij ING, Rabobank, ABN Amro of KNAB dan kunt u door middel van een koppeling met Yuki de banktransacties automatisch op laten halen.

Automatische verwerking binnen 24 uur

Yuki Dashboard is toch wel de grootste kracht van het boekhoudpakket. In dit dashboard worden alle processen rondom de boekhouding vastgelegd in een centraal punt. De basis is het digitale Yuki archief waar de geboekte bron documenten gevonden kunnen worden. Andere boekhoud tools zoals online factureren, CRM, financieel dashboard en het archief zijn allemaal met elkaar verbonden. Al deze financiële data word in een overzicht getoond in het Yuki Dashboard.

Koppel Yuki aan externe partijen

De Yuki koppeling is een zogeheten API koppeling met externe partijen om informatie omtrent de onderneming op te halen. Dit is precies wat TheNextBalance.com doet, het kasboek dat wordt bijgehouden in TheNextBalance kan door middel van een API code automatisch door worden geschoten in de administratie van Yuki. Tevens kun je via een extern systeem toegang krijgen tot de informatie die in Yuki staat door middel van een API koppeling.