Customer support / Customer onboarding specialist

Wij geloven er in dat onze medewerkers het allerbelangrijkste zijn binnen ons bedrijf. Bij ons is niet de klant, maar de collega koning. Wij willen onze klanten ontzorgen met onze software oplossingen en denken dat dat alleen kan met blije en ontzorgde collega’s

Wat doen we?

Wij zijn een SAAS bedrijf dat software ontwikkeld om de omzetstromen in de horeca inzichtelijk maakt en stroomlijnt

Wat verwachten we van jou?

Het liefst heeft de kandidaat de volgende eigenschappen:

  • servicegericht
  • Affiniteit met software
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Commercieel ingesteld

Wat mag je van ons verwachten:

  • Een leuk en gezellig team om in te werken
  • Een goed salaris
  • Een super snelle laptop
  • Regelmatig een feestje om je collega’s nog beter te leren kennen

Functiedetails

  • Customer support medewerker / customer onboarding specialist
  • Type: part time

Stuur je CV en motivatiebrief naar werkenbij@kassatellen.nl